right
Propozycja meetingpoint  dla Klientów polskich i zagranicznych obejmuje usługi z następujących obszarów:
  • rekrutacja i selekcja personelu
  • udostępnienie bazy danych Kandydatów
  • przygotowanie kampanii ogłoszeniowej
  • poszukiwania bezpośrednie
  • headhunting
  • outplacement
  • outsourcing

Ponadto meetingpoint oferuje Klientom szeroki pakiet rozwiązań w zakresie zarządzania personelem:
  • analiza potrzeb kadrowych firmy
  • przygotowanie profilu stanowiska pracy
  • badanie kompetencji  pracowniczych
  • analiza czynników motywacyjnych
  • opracowanie ścieżek rozwoju i kariery pracowników
  • badania rynku pracy

a także
  • audyt pracowniczy
  • oraz szkolenia dla pracodawców (np. z prawa pracy, warunków zatrudniania polskich pracowników za granicą)
  • i szkolenia dla Kandydatów (np. językowe, dotyczące sposobów poszukiwania zatrudnienia).

Na życzenie Klientów meetingpoint organizuje szkolenia i seminaria dla kadry zarządzającej personelem, jak również pracowników i osób poszukujących pracy – w ramach poradnictwa zawodowego. O unikalności oferty szkoleniowej meetingpoint stanowi jej autorski charakter oraz fakt, że szkolenia są opracowane oraz prowadzone zarówno przez konsultantów firmy jak i  fachowców zewnętrznych, wybitnych ekspertów w tej dziedzinie.